Nike marškinėliai moterims – šių laikų herojei
Mes ne be reikalo teigiame, kad Nike marškinėliai moterims skirti šių laikų herojei. Ir turbūt nereikia nė kiek stebėtis, kad su kiekvienais metais Nike vis labiau atsigręžia į dailiosios lyties atletes ir sporto mėgėjas. Štai 2020-ųjų metų Tarptautinei moterų dienai paminėti korporacija išleido vaizdo klipą, kuriame puoselėjama kompanijos vizija, kad ateis laikas, kai kiekviena diena taps tokia, kurią bus verta pažymėti kalendoriuje kaip dar vienos žymios atletės pergalės datą. Kaip tavo ir visų moterų pergalę prieš visuomenės klijuojamus moteriškumo stereotipus. Tad Nike marškinėliai moterims yra ne šiaip paprastas pirkinys, tai – pareiškimas. Pažadas sau. Kasdien tobulėti ir vesti pasaulį pirmyn drauge su kitomis šių dienų herojėmis. „Nike“ manymu, atėjo laikas parodyti, kokios beribės yra moterų galimybės, pabrėžti jų pasiekimus ir padvigubinti mūsų bendras pastangas pakeisti sportą taip, kad merginos ir moterys galėtų išnaudoti visas savo galimybes – sporte ir gyvenime.
Nike marškinėliai – meilė sportui
Nike marškinėliai moterims , kaip ir visa korporacijos produkcija, atspindi meilę ir atsidavimą sportui. Pastelinių spalvų arba ryškūs, margi arba vienspalviai, ilgomis ar trumpomis rankovėmis, plono trikotažo, leidžiantys neperkaisti treniruotės metu, jie tave sužavės ir pakels tavo sportinę ar laisvalaikio rutiną į kitą lygį. Juk jaustis patogiai ir nesukti galvos dėl to, ar gerai atrodai, yra taip malonu! O jaudintis dėl išvaizdos tikrai nereikės, nes Nike marškinėliai moterims ne tik puikiai pritaikyti aktyviam gyvenimo būdui, bet ir itin stilingi. Tas neturėtų nė kiek stebinti, žinant, kad šios korporacijos apranga rengiasi garsiausios pasaulio atletės bei garsenybės. Negalime nepaminėti ir to, kad 2019 m. kovo mėn. „Nike“ su daugiau nei 40 geriausių pasaulio sportininkių Paryžiuje surengė 14 nacionalinių komandų kolekcijų pristatymą ir pabrėžė savo siekį remti moteris čempiones.
Nike maikutės moterims – mada su istorija
Nike maikutės moterims yra neatskiriama kompanijos produkcijos dalis. Na, o pastarosios tapimas vienu populiariausių sportininkų pasirinkimu, primena tikrą amerikietišką svajonę. Tad, kaip gi gimė „Nike“? Tai įvyko daugiau nei prieš pusę amžiaus. Du Oregono, esančio JAV šiaurės vakaruose, gyventojai, Philip`as Knight`as ir Billas Bowerman`as, iš gana paprastų vidurinės klasės amerikiečių šeimų, be galo žavėjęsi bėgimu, 1964 m. sausio 25 d. paprasčiausiu rankos paspaudimu įkūrė „Blue Ribbon Sports“ (BRS), kuris vėliau tapo „Nike Corporation“. Ši korporacija jau seniai peržengė paprasto prekės ženklo ribas. „Nike“ tapo gyvenimo būdo filosofija daugeliui pasaulio vyrų ir moterų. O jų šūkis „Just do it“ („Tiesiog padaryk tai“) kiekvieną dieną skatina milijonus sporto aistruolių siekti naujų aukštumų. „NIKE“ vykdomasis pirmininkas Markas Parkeris teigia, kad „Korporacijos siekis yra ir toliau teikti paramą konkurencingiems sportininkams ir investuoti į naująją kartą, bei pristatyti inovatyvesnį ir patrauklesnį moterų aprangos dizainą“. Tad tavęs laukia dar begalė naujų „Nike“ marškinėlių ir kitos aprangos kolekcijų!