Superdry: pastebimas ir anonimiškas uniseks stilius kiekvienam
Eidamas pasaulinės mados sostinės – Londono – gatvėmis, apsižvalgyk: į autobusą lipa stilingas vaikinas; jam ant peties – kuprinė su japonišku užrašu. Traukinyje piko valandą rimti Sičio darbuotojai vilki lengvas striukes su savitais užtrauktukais. Įjungęs televizorių matai, kaip Jamie Oliveris meistriškai pjausto bulves užsimetęs languotus marškinius. O aromatingą rytinę kavą tau ruošiantis barmenas dėvi vintažinio stiliaus marškinėlius su didžiuliu numerio atvaizdu. Lietuvos gatvėse arba net savo draugų rate irgi jau esi matęs džemperį arba marškinėlius su atpažįstamu anglišku ir japonišku logotipu. Tai – Superdry: uniseks stiliaus; matomas, tačiau anonimiškas; sportiškas, bet ne per daug; unikalus, bet neplėšiantis dizaineriškų kainų.
Superdry veidai, vardai ir reikšmės
Superdry – tai patrauklus, šiuolaikiškas prekės ženklas, siūlantis tau aukštos kokybės, ilgaamžius drabužius, jungiančius vintažinį amerikietišką ir britišką stilius, Japonijos įkvėptą, ranka pieštą grafiką ir unikalias detales. Toks išskirtinumas suteikia jam ypatingo patrauklumo. Po to, kai Deividas Bekhemas buvo pastebėtas vilkintis šio prekės ženklo džemperį, jų buvo parduota daugiau nei 70 000 vienetų. Kate Winslet, Leonardo DiCaprio, Justin Bieber, Helena Christensen ir Kristen Stewart irgi pamėgo šiuos drabužius. 2015 metais Superdry bendradarbiavo su aktoriumi Idrisu Elba (kurį pažįsti iš serialų „Blakė‟ („The Wire‟) ir „Liuteris‟ („Luther‟)). Prabangūs kašmyriniai audiniai, patogūs marškiniai stačia apykakle, tvirtos, bet rafinuotos žieminės striukės – visa tai sukūrė pats Liuteris. „Idris yra mūsų prekės ženklo įsikūnijimas: britiškas, žemiškas ir kietas‟, – taip šią partnerystę apibūdino SuperGroup vadovas Euan Sutherland.
Superdry patrauklumas: daug atsakymų ir dar daugiau klausimų
Kur gi slypi šios aprangos patrauklumas? Tikriausiai jos universalume. Ji – sportiška, tačiau neįpareigoja tavęs tapti snieglentininku. Ji alsuoja autentiška vintažine dvasia, tačiau neturi dėvėtų drabužių parduotuvių kvapo. Joje jungiasi amerikietiškumas ir japoniškas šriftas, tačiau jos būstinė – vakarų Anglijos kurorte Čeltname. Tai – formulė, kurią lengva išskaidyti į sudedamąsias dalis, tačiau sudėtinga teisingai sumaišyti visus ingredientus. Pats pavadinimas Superdry yra Tokijo bare įvykusio minčių lietaus rezultatas: du jo bendraįkūrėjai, Julian Dunkerton ir James Holder, peržiūrėję krūvą įvairių maisto ir kitų prekių pakuočių, pamatė, kad viskas yra „super‟ – ir tai juos įkvėpė. Jiems nerūpi laikinos tendencijos – jiems rūpi išspausti geriausią dizainą iš kiekvieno rūbo ir aksesuaro. Jie kuria žmonėms, kuriems patinka drabužiai, o ne trumpalaikė mada. Ant savo produktų kompanija naudoja japoniškus užrašus. Daugelis jų yra netaisyklingi vertimai arba turi gramatinių klaidų. Kai kurie rinkodaros ekspertai mano, kad tai – tyčinė japoniškų aprangos prekės ženklų, naudojančių bereikšmius angliškus užrašus, parodija. Parodija ar ne, Superdry savo sėkme nesiskundžia. Nesiskųsi ir tu pasirinkęs šiuos ikoniškus drabužius. Buk super su Superdry!